10 dalykų kurie lemia ETSY parduotuvės sėkmę

sėkminga ETSY parduotuvė

10 dalykų kurie lemia ETSY parduotuvės sėkmę

kas lemia ETSY parduotuves sekme

Atsidarėte Etsy parduotuvę? Puiku! Bet darbas su šia (ir bet kuria kita) el. prekybos sistema tik prasideda! Tai yra nuolatinis, nepertraukiamas ir nuoseklus darbas, reikalaujantis laiko. Prekybos sėkmė Etsy platformoje yra priklausoma nuo tam tikrų faktorių visumos. Ir skirti dėmesio vienam ar keliams – neišeina, reikia rūpintis, kad šie visi faktoriai būtų vykdomi tinkamai.

10 sėkmingos ETSY parduotuvės principų

  1. Prekė. Siūloma prekė turi būti įdomi, originali, naudinga ir reikalinga. Taip pat svarbu nustatyti teisingą prekės kainą. Kuo daugiau klientas moka, tuo daugiau jis tikisi. Todėl neverta pervertinti savo prekės. Tačiau taip pat nenuvertinkite savęs. Kaip teisingai nustatyti prekės kainą, skaitykite čia.
  2. Prekių kiekis. Etsy platformoje yra svarbus turimų prekių kiekis, kuo daugiau, tuo geriau. Etsy politika šiuo klausimu vienareikšmiška: kuo didesnė galimybė klientui pasirinkti, tuo geriau. Mes rekomenduojame startuoti bent su 30 produktų, o 3000 produktų būtų jūsų sėkmės garantas.
  3. Nuotraukos. Pirkimas internetu – pirkimas akimis ir emocijomis. Klientai perka tai, ką mato. Gražiai, stilingai ir skoningai pateiktos prekės visuomet turės daugiau klientų nei tos pačios prekės, kurių nuotraukos neatrodo tokios „saldžios“ ir „skanios“. Sukurta Etsy parduotuvė turi pasakoti tam tikrą istoriją, atskleisti bendrą idėją. Pageidautina, kad būtų sukurtas bendras nuotraukų stilius. Jeigu nuotraukas darote patys, galite naudotis MockUpEditor programa, kuria galite kurti prekių nuotraukas (redaguoti, keisti foną, pridėti daiktų, aksesuarų ir pan.). Nuotraukas taip pat galite redaguoti nemokama programa FotoMuze. Skirkite tam laiko, nes geros, kokybiškos nuotraukos – tai jau 30% sėkmės.
  4. Parduotuvės ir jos savininko istorija. Kuo daugiau informacijos apie jus, tuo parduotuvė atrodo patikimesnė. Bet ne tik tai. Kuo įdomesnė jūsų pateikta istorija, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų parduotuve susidomės tinklaraštininkai (blogeriai) ar ETSY administratoriai.
  5. SEO raktažodžių paieška. Kitas, itin svarbus veiksnys, kuris privalomas, jei norite, kad jūsų parduotuvė būtų randama ETSY paieškoje. Pirmiausia, galvokite kaip pirkėjas. Naudokite tokius raktažodžius, pagal kokius klientas ieškotų jūsų konkrečios prekės, o ne ką jūs apie tą prekę norėtumėte pasakyti. Jau parengtus raktažodžius savo prekėms galite užsisakyti čia. Etsy platformoje labai daug pardavėjų, didelė konkurcija, todėl ir raktažodžiai yra skirstomi į 3 dideles grupes:
    • Didelės konkurencijos – labai bendriniai raktažodžiai. Šie raktažodžiai turi labai didelę konkurenciją Etsy paieškoje ir su jais galite konkuruoti jei jūsų parduotuvė jau turi pardavimų ir 5* atsiliepimų. Kitu atveju konkuruoti su kitomis prekėmis ir pardavėjais bus labai sudėtinga.
    • Vidutinės konkurencijos – beveik bendriniai raktažodžiai. Konkurencija mažesnė nei pirmu atveju, todėl didesnė galimybė patekti į Etsy paieškos viršų, tačiau pirmenybė taip pat bus teikiama parduotuvėms, jau turinčioms pardavimų bei atsiliepimų.
    • Specifiniai raktažodžiai. Nėra sudėtinga patekti į pirmus Etsy puslapius ir naujokams. Nebūtina Etsy reputacija, pardavimai ir atsiliepimai.
  6. ETSY paieškos sistemos optimizavimas. Pasirinkti SEO raktažodžiai turi būti atkartojami prekės pavadinime, aprašyme ir žymėse, parduotuvės aprašymuose.
  7. SEO aprašymai. Aprašymuose naudojami prekes atitinkantys SEO raktažodžiai, jie turi būti informatyvūs, be gramatinių klaidų. Tad jei nesate tikri dėl savo anglų kalbos, rekomenduojame samdyti specialistą.
  8. Atsiliepimai. Kuo daugiau atsiliepimų, tuo geriau. Atsiliepimų ir pardavimų santykis daro teigiamą įtaką parduotuvės reputacijai ir didina tikimybę pakilti į paieškos viršų ir su didelės konkurencijos raktažodžiais.
  9. Marketingas. Tai apima prekių reklamavimą. Šiuo metu Etsy platforma siūlo dvi prekių reklamavimo galimybes, t.y. pačioje Etsy platformoje ir Google paieškos sistemoje. Daugiau apie šias marketingo galimybes skaitykite čia. Taip pat nepamirškite socialinių tinklų reikšmės ir jų teikiamų galimybių.
  10. Etsy bendruomenė. Aktyviai dalyvaukite Etsy grupių forumuose, socialinių tinklų sukurtose grupėse. Jose aktyviai dalinamasi patirtimi, patarimais. Štai kelios lietuvių grupės: facebook Etsy, Amazon ir Ebay grupė lietuviams ir Etsy Lithuanian Team Etsy platformoje.

Etsy platforma, palyginus su kitomis internetinės prekybos platformomis, yra labai „draugiška”.  Tačiau darbo, pastangų ir laiko ją vystyti reikia daug. Jeigu dar neturite savo Etsy parduotuvės, prisijunkite! Prisijungę su šia nuoroda gausite 40 nemokamų prekių įkėlimų.

Dėmesio, jei norite tobulėti greičiau bei išvengti klaidų bei pasinaudoti jau išbandytais Etsy sėkmės receptais, registruokitės į Etsy parduotuvių palaikymo kursą „Augu su SEOkitchen„. Tik iki gegužės 8 dienos! Visiems užsiregistravusiems – knyga apie Etsy lietuviškai nemokamai!

SEOkitchen.lt komanda

Dalintis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *