Kliento lojalumo didinimas - ką daryti, kad klientas sugrįžtų?

Kliento lojalumo didinimas – ką daryti, kad pirkėjas sugrįžtų?

Ką daryti, kad klientas sugrįžtų?

VALIO, jūs jau turite pirmą pardavimą! Darbas padarytas, beliko išsiųsti prekę ir galėsite toliau ramiai gyventi ir laukti naujų pardavimų?! Deja. Tikrai ne, kol kas ne… Dabar turite sugalvoti ir kaip padaryti taip, kad klientas grįžtų. Dar ir dar kartą ir taptų nuolatiniu, lojaliu jūsų pirkėju. O čia gali būti net sunkiau, nei parduoti klientui pirmą kartą! Keletas mūsų rekomendacijų jums:

1.Prieš išsiunčiant produktą apžiūrėkite, ar tikrai jis neturi pažeidimų. Rekomenduoju nufotografuoti, ypač prieš išsiunčiant didesnės vertės produkciją, kad ateityje nekiltų nesklandumų.
2. Labai svarbu saugus supakavimas, kad sumažėtų rizika klientui gauti apgadintą siuntimo metu prekę.
3. Supakavimas turi būti ne tik saugus, bet ir gražus! Emocija gavus prekę klientą turi lydėti nuo pat pirmų sekundžių. Čia puikiai tinka patarlė „pagal išvaizdą sutinka“, pakuotė – kaip meilė iš pirmo žvilgsnio.
4. Ar produktas atitinka kliento lūkesčius? Labai svarbu, kad būtų teisingas ir nepagražintas aprašymas bei nuotraukos. Nemeluokite klientui nei žodžiais, nei vaizdais. Ir būtų dar geriau, kad prekė viršytų kliento lūkesčius.
5. Puikus ir greitas klientų aptarnavimas turi lydėti klientą nuo pirmo kontakto su jumis. Jei komunikuojate kas 2-3 dienas, atsakinėjate su požiūriu „ką, ar jis kvailas, kad uždavė tokį klausimą, juk viskas parašyta“, greičiausiai jūsų klientų aptarnavimas tikrai nėra ypatingas, o gal net prastas.
6. Visuomet rekomenduojame klientui įdėti papildomą mažą, bet mielą ir su jūsų preke susijusią dovanėlę, galbūt pasiūlyti nuolaidų kodą kitam pirkimui įsigyti, bet visų svarbiausia – nuoširdi ir graži padėka pirkusiam, palinkėjimas sugrįžti ir užsiminimas apie atsiliepimo svarbą jūsų verslui. Žinoma, tai turite padaryti be gramatinių klaidų, tad jei jūsų kalba „stringanti“, geriau nusisamdyti žmogų, kuris jums išverstų ne tik parduotuvės aprašymus, bet ir sutvarkytų automatizuotus laiškus klientui. Tiesa, dar šis bei tas apie dovanas – kvailiausia dovana kokią galima dėti – šokoladas ar saldainiai. Kas, kad lietuviškas ar ant jo parašyta žodis VILNIUS.
7. Na, ir, žinoma, sugalvoti, kaip padaryti, kad klientas pamėgtų jūsų Facebook, Instagram ar Twitter puslapį ir nuolatos per socialines medijas sulauktų iš jūsų žinių. Deja, jei puslapis neaktyvus, rezultato taip pat iš čia nesitikėkite! Juk sakoma, ka ką nors prisiminti ar įsiminti prireiks ne mažiau, kaip 21 paminėjimo ar pamatymo. Socialiniai tinklai – puiki proga t1 padaryti!
8. Jei jūsų parduotuvės pavadinimas skamba panašiai kaip „abrakadabrafokusmarokusshmikishmaki“ tai turime jums blogų žinių – ką bedarytumėte, klientas jūsų pavadinimo vistiek neprisimins, tad prieš imdamiesi veiksmų klientų lojalumui didinti pagalvokite, ar įmanoma atsiminti jūsų parduotuvės pavadinimą?
9. Valio, klientas grįžo? Tuomet skaitykite vėl viską nuo pradžių!

Jei laikysitės šių rekomendacijų, didelė tikimybė, kad klientas jus vėliau prisimins ir grįš. Ir atsiminkite, kad visų pirmiausia, jums padės nuoširdumas ir meilė savo prekei.

Prisijunkite prie grupės apie prekybą užsienyje FBé, disutuokite, dalinkitės savo patyrimais ir klauskite! O jei norite patikrintų atsakymų kaip didinti pardavimus ir išlaikyti klientą – rekomenduojame būtent jums:

norite tobulėti greičiau bei išvengti klaidų bei pasinaudoti jau išbandytais Etsy sėkmės receptais? Registruokitės į Etsy parduotuvių palaikymo kursą „Augu su SEOkitchen„. Tik iki gegužės 8 dienos! Visiems užsiregistravusiems – knyga apie Etsy lietuviškai nemokamai, o pardavimų augimas garantuotas!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: