Kaip nustatyti prekės kainodarą ETSY

Prekės kainodara

Dažnas klausimas pradedančio arba jau patyrusio prekiautojo, kuriančio savo produkciją (ne perpardavinėjančio, nes tai kur kas paprasčiau) – kaip teisingai nustatyti prekės kainodarą? „Teisinga kaina“ – tokia kaina, kad ir pardavėjas uždirbtų, ir klientai pirktų.
Pati kaina yra labai subjektyvus dalykas. Kas mums gali atrodyti brangu / pigu, kitiems atvirkščiai. Todėl nedarykite klaidos ir nenustatinėkite prekės kainodaros pagal savo piniginės storį. Tai yra pagrindinė taisyklė, bet šioje vietoje klaidą daro daugelis pradedančiųjų prekiautojų.
Kaip teisingai nustatyti prekės kainodarą?
Prieš sudarinėjant prekės kainodarą, siūlyčiau pirmiausiai atsakyti sau į kelis klausimus:
  • Kiek man kainuoja pagaminti / sukurti parduodamą produktą – kokia prekės savikaina?
    – Medžiagos kaina pačio produkto pagaminimui;
    – Pakavimo medžiagos, dovanėlės, kitos išlaidos, susijusios su pasiruošimu išsiųsti klientui prekę;
    – Samdomų žmonių darbas (jei samdote, kad ir smulkiems darbams).
  • Kokių aš turiu papildomų išlaidų (skaičiuokite vienam produkto vienetui):
    – Reklamos biudžetas;
    – Kuro sąnaudos;
    – Patalpų nuoma, komunalinės ir kitos išlaidos.
  • Kiek aš noriu uždirbti iš vieno produkto, kad jausčiausi komfortabiliai ir kurdamas negalvočiau, kad dirbu už „ačiū“, kiek kainuoja mano darbo laikas.
Atsakius į šiuos klausimus rekomenduojama formulė kainodarai apskaičiuoti:
SAVIKAINA + PAPILDOMOS IŠLAIDOS + PELNAS = DIDMENINĖ KAINA X 2 = MAŽMENINĖ KAINA
Tai nėra taisyklė, tai rekomendacija. Priklausomai nuo nišos, kurioje dirbate ir konkurencijos joje, nustatant mažmeninę kainą yra dauginama iš 2,5 ar netgi iš 3.
Remiantis savo ir kitų patirtimi pasiteisinanti praktika yra pradedant (kol surenkami pirmi pirkimai ir klientų atsiliepimai – kitaip tai vadinama parduotuvės reputacija) pateikti šiek tiek mažesnę, nei rinkos vidutinė kaina, o vėliau šią kainą palaipsniui didinti, kol pasiekiama išskaičiuota kaina. Tačiau, jei ir toliau ši prekė populiari ir perkama, nesukuklinkite ir toliau kelti kainos. Preliminarią vidutinę kainą galite sužinoti pasinaudoję nemokamu analizės įrankiu – www.marmalead.com.
Kai jau turite pardavimų istoriją ir esate labiau patyręs pardavėjas, paskaičiuokite iš kitos pusės – koks jūsų uždarbis atmetus visas sąnaudas. Nepamirškite įvertinti sumokamų mokesčių Etsy, Amazon, Ebay, PayPal ar bankui, mokesčius valstybei.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: