Sėkminga ETSY parduotuvė, ETSY parduotuvės sėkmės formulė

Sėkmingos ETSY parduotuvės formulė

Sėkmingos ETSY parduotuvės formulėKiekvienas naujai atidarantis parduotuvę svajoja turėti sėkmingą ETSY parduotuvę. Atidarydami parduotuvę Etsy tikimės, kad tai nebus tik gražus katalogas, o kad ši parduotuvė generuos pardavimus. Taigi ko reikia, kad jūsų ETSY parduotuvė būtų išties sėkminga, kokia yra ETSY parduotuvės sėkmės formulė?

  1. Unikalūs produktai

Nekopijuokite ir būkite unikalūs. Žinokite patys ir pasakykite savo pirkėjams kuo jūsų produktas yra išskirtinis ir kokias pridėtines vertes siūlote klientui.

  1. Teisingi pavadinimai ir žymės

Jūsų parduotuvė konkuruoja pasaulinėje rinkoje, kurioje yra apie 1,4 mln. pardavėjų su 26 mln. prekių, didelė dilema, kaip padaryti, kad jūsų parduotuvė ir prekės būtų lengvai randamos. Šis klausimas nesunkiai išsprendžiamas parinkus teisingus pavadinimus ir žymes (tags).

Nenusiminkite dėl milžiniškos konkurencijos – pirkėjų kur kas daugiau – 19,8 mln., tad vietos po saule užteks visiems.

  1. Patrauklios nuotraukos

Jau atlikote didelį darbą su pavadinimais ir žymėmis ir esate randami Etsy paieškoje, atkreipkite dėmesį į savo produkto nuotraukas, jos turi aiškios, “kabinančios” ir su emocija. Jei patys dvejojate savo gabumais, geriau šį darbą patikėti profesionalams ir taip sutaupyti daug laiko.

  1. Platus asortimentas

Patirtis ir statistika rodo, kad kuo daugiau prekių yra parduotuvėje, tuo ji yra sėkmingesnė. Tikriausiai atėjus į fizinę parduotuvę, kurioje yra 5 prekės jausitės nejaukiai ir nežinia ką galvosite apie šią parduotuvę. Taip pat ir Etsy. Kuo platesnis asortimentas, tuo dažniau parduotuvė bus randama Etsy paieškoje, įtiksite didesniam potencialių pirkėjų kiekių ir turėsite didesnį pirkimų krepšelį (pirks ne vieną, o kelias prekes). Jei tiesiog negalite pasiūlyti platesnio asortimento – siūlykite prekių paketus. Pvz. Auskarai ir apyrankė; 3 paveikslai; kepurė ir šalikas už specialią kainą.

  1. Teisinga kaina

Taisyklė vieną – kuo daugiau moka klientas, tuo daugiau jis tikisi. Todėl neverta pervertinti savo prekės arba sukurti klientui menamų lūkesčių. Bet taip pat ir nenuvertinkite savęs. Kiekviena prekė turi savo pirkėją, nesvarbu, keik ji kainuoja. Daugiau, kaip teisingai nustatyti prekės kainodarą, skaitykite čia.

  1. Tikėjimo savo parduotuve ir prekėmis

Be šito nieko nebus! Joks SEO specialistas, net ir padėjęs jūsų prekėms rasti pozicijas pirmuose ETSY paieškos puslapiuose negalės įkvėpti jums tikėjimo tuo, ką darote! Todėl pirmiausia jūs turite mylėti ir tikėti tiek savo parduotuve, tiek produktais, nes čia slypės jūsų parduotuvės tikroji galia.

Įgyvendinkite šiuos punktus ir džiaukitės išties sėkminga ETSY parduotuve.

Užsisakykite nemokamą savo ETSY parduotuvės profesionalią kritiką.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: