Kaip pagerinti Facebook rezultatus

Norintiems pagerinti Facebook rezultatus

KAIP PAGERINTI REZULTATUS Facebooke

Pranešimas – nuo šiol nemokamų Facebook kritikų nebedarau. Na, nebent puslapis bus išties įdomus ir turėsiu pasakyt kažką naujo. Visi kiti, kas užsisakysite kritiką, gausit šį blogo įrašą 🙂 99% FB puslapių, kuriems esu dariusi kritikas, yra vienodi. Na gerai, skiriasi prekės, bet toliau tos pačios bėdos. Jei skaitote šį įrašą, pagalvokite, gal čia apie jus?

  1. Turinys yra dievas. Ne savo produktų talpinimas su kainomis (ar, dar blogiau, be jų), ne amžini konkursai, o tikri, nuoširdūs tekstai padarys jūsų FB puslapį įdomų. Tada, kai rašysite iš širdies, kai atsiras istorijos, kai pradėsite puslapiui veido (ar veidų), tikrų jausmų ir įspūdžių, tada bus turinys, o ne prekių katalogas Facebooke. Tada, kai patys perskaitysite savo parašytą žinutę ir pagalvosite „gerai parašyta“ – tada jis bus įdomus ir skaitytojams. Neabejoju, kad turite puslapių, kuriuos sekate dėl to, kad juos skaityti yra įdomu, o gal tiesiog juose daug naudingos informacijos, o gal labai gražios nuotraukos? Padarykite savo puslapį įtraukiantį – neįdomių, nuobodžių ir taip pakanka. Jei jūsų turinys susideda vien iš reklaminių žinučių „pirkite šiandien tą, o rytoj aną“, kurios keičiasi su konkursais – pamirškite apie efektyvius rezultatus. Na, nebent pirkite žinutė pateikta bus taip, kad be tos prekės gyvent toliau nebeįmanoma.
  2. Nuotraukos. Išmokite fotografuoti! Jei nemokate – samdykite fotografą. Aš rimtai. Nuotraukos yra antras dalykas po turinio ir iš jų puslapio fanas sprendžia „nuteisti ar išteisinti“ net jei turinys vien „pardaviminis“.
  3. Reguliarumas. Taip taip, neužtenka vien turėti FB puslapio, reikia jame atnaujinti informaciją reguliariai. Ne 2 kartus per pusmetį ir ne 2 kartus per mėnesį, o RE-GU-LIA-RIAI (kaip reguliariai priklauso nuo to apie ką jūsų puslapis, kiek turite fanų, kaip dažnai turite kažką pasakyti). Kita problema susijusi su reguliarumu – per dažnai. Taip taip, jei keliate 2 ar daugiau žinučių per dieną, bent jau darykite tarp jų poros valandų pertraukas. Bet iš tiesų pagalvokite, ar tikrai antra (trečia ir t.t.) žinutė negali palaukti rytdienos, ar ji tokia svarbi, kad rizikuotumėte prarasti puslapio sekėjus?
  4. Komunikacija su potencialiais klientais, puslapio fanais. Jei neatsakote į komentarus, į klientų žinutes išvis, arba tą darote su nedideliu priekaištu, kuriame nori nenori nuskamba potonis „nu ir kvailas klausimas“, arba atsakote po gerų dviejų savaičių – patys žinote atsakymą. Komunikuojame greitai, mandagiai ir pagarbiai.
  5. Žinučių formatas. Jūsų puslapyje vien nuotraukos? Fb gali pasiūlyti daugiau! Stenkitės informaciją pateikti vis skirtingu formatu, pvz.: nuotraukos, filmukais, koliažais, tiesioginės transliacijos ir pan.
  6. Statistika. Dažniausiai jūs net nežinote, kad tokia yra 🙂 Laikas susipažinti! Analizuokite ir pamatysite savo fanų įpročius.

Kaip ir rašiau, nuo šiol nemokamų Facebook konsultacijų nebedarome, nes jos visą laiką apie tą patį. Kol kas darome Etsy, internetinių puslapių, Google adwords nemokamas konsultacijas, kurias užsisakyti galite ČIA. Jei reikalinga gilesnė analizė, rekomenduoju užsisakyti konsultaciją internetu, kurios metu ne tik gausite konkrečių idėjų turiniui, bet ir sužinosite kaip sukurti efektyvias FB reklamas, aptarsime įvairias FB reklamų galimybes, pvz. kaip sukurti „remarketingo“ kompanijas, taip pat kartu susikursime ir instaliuosime pikselį į jūsų puslapį, pasimokysime kaip pasidaryti kokybiškas auditorijas.
Trokštate prekiauti užsienyje? Prisijunkite prie mūsų grupės FB’e.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: